Tapahtumat

Alatornion kirkkokuoron 95-vuotisjuhlassa palkittiin 30 v ansiomerkillä Kari Nurminen, Raija Nurminen, Leena Pelttari, Marjukka Ruusunen ja Jaakko Rytisalo. 20 v ansiomerkillä palkittiin Pirkko Kettunen. 10 v ansiomerkillä palkittiin Elina Taskila, Maija-Liisa Viirret ja Suvi Ylimartimo. 5 v ansiomerkillä palkittiin Hilkka Eronen, Armi Iisakka, Raili Isometsä, Arja Karhu, Esa Maununiemi ja Pirkka Rauhala. Kunniamerkit luovutti Lapin kirkkomusiikkipiirin hallituksen jäsen kanttori Pertti Hurtig.

Karungin kirkon kuoron johtajalle kanttori Timo Perkkiölle (kuvassa keskellä) ja kuorolaiselle Tuula Puikolle on myönnetty 30-vuotismerkit aktiivisesta ja pitkäaikaisesta kuorotoiminnasta. Kunniamerkit luovutti Lapin kirkkomusiikkipiirin hallituksen jäsen Juha Meriläinen.

Uutisia

Ei uutisia

Huhtikuu 2024

Ei tapahtumia
Huhtikuu 2024
14 1 2 3 4 5 6 7
15 8 9 10 11 12 13 14
16 15 16 17 18 19 20 21
17 22 23 24 25 26 27 28

Alla on esimerkkinäytteet Kemijärvellä laulamistamme Finlandia -hymnistä, Kiitoslaulusta, Suomen laulusta ja Soi kunniaksi Luojan -virrestä

Get Flash to see this player.